Om Foreningen

Glostrup Musikor er et damekor bestående af 27 sangglade damer i alderen 27 år og opefter. Vi synger hver mandag aften kl. 18.30 - 21.00 i Aktivitetscentret på Sydvestvej i Glostrup.

Helle Tybjerg-Pedersen er korets dirigent. Læs mere om Helle her.

Vores repertoire er musikalsk meget bredt, og vi synger mange forskellige arrangementer - både på dansk og engelsk.

Vi er opdelt i tre stemmegrupper, sopran, mezzo og alt. Vi er altid interesseret i nye medlemmer i alle stemmegrupper, men aktuelt kunne vi godt bruge flere sopraner. Der vil være en lille stemmeprøve, som man skal igennem, inden man kan komme med i koret.

Vi deltager hvert år til Kulturnatten i Glostrup og har udover det andre forskellige arrangementer.Vi er blevet medlem af KOR 72. Vi er altid på udkik efter nye arrangementer og kan bookes her.

Det er vigtigt for os, at vi også har tid til hygge og godt samvær, så vi fejrer gerne korets fødselsdag, julefrokost, og hvad der ellers byder sig. Hvis der er penge og tid til det, så tager vi en gang om året på en korweekend. Det giver et rigtig godt udbytte sangmæssigt og socialt.

Skulle du have fået lyst til at synge og have lyst til at være med i et damekor, så skriv en mail til os, eller kontakt formand Marianne D. Lausen.